Cicle ‘Cinema en Valencià’ 2020

Cicle de cinema en valencià coorganitzat pel Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 11/11/2020 ]
Cinema en valencià

La Universitat Politècnica de València (Campus d'Alcoi) i l'Ajuntament d'Alcoi (Regidoria de Política Lingüística) organitzen el cicle de Cinema en Valencià a Alcoi 2020, que tindrà lloc el 12, 19 i 26 de novembre, a les 19 h, al Centre Cultural Mario Silvestre d’Alcoi, adreçat al públic adult en general.

Programació:

• 12 de novembre: Una casa, la família i un miracle (‘La casa di famiglia’), d'Augusto Fornari Tràiler

• 19 de novembre: The Beast (‘Biseuteo’), de Lee Jung-Ho Tràiler

• 26 de novembre: 10 dies sense la mama (‘10 giorni senza mamma’), d’Alessandro Genovesi Tràiler

Les pel·lícules es projectaran al Centre Cultural Mario Silvestre d'Alcoi a les 19h. L'entrada és lliure, limitada a la capacitat de la sala. Per assistir a la projecció de les pel·lícules, és necessària la inscripció prèvia. Envia les dades personals (nom i cognoms, DNI i telèfon) a l’adreça de correu gabinet-valencia@alcoi.org. El dia de la projecció a l’entrada de la sala se t’indicarà la butaca que et correspon.

Organitzen: Organitzen: Universitat Politècnica de València-Campus d'Alcoi i Ajuntament d'Alcoi, Regidoria de Política Lingüística. Amb el suport del Gabinet Municipal de Normalització Lingüística de l'Ajuntament d'Alcoi i el Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV.

Col·labora: Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.

IV Concurso ideaT-kids - UPV Campus de Alcoy IV Concurso ideaT-kids - UPV Campus de Alcoy
IdeaT-kids, un concurso emprendedor para niños de 5º y 6º de Primaria.